loading...

بهترین تجهیزات لاندری

بازدید : 5
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 11:45

در شرایطی‌که دکورا سیون منزل شما کلاسیک یا این خرید لاندری که نئوکلاسیک میباشد و لاندری روم را با کاشی‌های سپید مربعی پیاده سازی کرده‌اید، شایسته ترین تعیین برای در لاندری روم شما در فرانسوی میباشد. به‌خصوص در‌صورتی‌که درهای فرانسوی سپید باشند و پنل‌های شیشه‌ای مربعی در آنها به‌عمل رفته باشد. در‌این‌حالت‌ یک فضای مطبوع درین نصیب منزل به وجود میاید که نمی‌گذارد از صرف وقت در‌این بخش از منزل خسته گردید.

در نصفه شیشه‌ای
یکی‌از دیگر از تعیین‌های عالی برای در لاندری روم در نصفه شیشه‌ای میباشد. این درها از دو نصیب ساخته شده‌اند و معمولاً نصیب پایینی آنها از چوب و نصفه بالایی آنها شیشه‌ای میباشد. تعیین این سبک در سبب ساز می گردد که فروغ این نصیب از منزل بیشتر باشد و درعین‌حالا فضای داخلی آن از دیگر بخش‌های منزل پنهان بماند.

در لاندری روم تحت، از در نصفه شیشه‌ای به مدل در فرانسوی مصرف شده میباشد.

در شیشه‌ای مات
در شیشه‌ای مات، یک تعیین دیگر برای پیاده سازی در لاندری روم میباشد. این سبک درها هم شم تمیزی لاندری روم را به خیر منتقل می‌نمایند هم به خیال و خاطر مات بودنشان، بازدارنده از این می شوند که فضای داخلی لاندری روم چشم خواهد شد. یکی شیوه های دیدنی برای تزئین این سبک در لاندری روم به کارگیری از استیکرهای گوناگون روی آن میباشد. از این استکیرها می‌قدرت روی در کل شیشه‌ای یا این که نصفه شیشه‌ای هم بهره برد.

در‌حالتی که لاندری روم کوچکی دارید، قید در لاندری بیسون صنعت روم را بزنید!
در شرایطی که لاندری رومی با متراژ خرد دارید یا این که لاندری روم و گرمابه شما یک کدام از میباشد و نمی‌توانید اتاق مجزایی را به لاندری روم تخصیص دهید، خوب میباشد پیاده سازی در لاندری روم را فراموش نمائید. در‌این‌صورت زیرا لاندری روم یک بخش منقطع در خانه وجود ندارد، میتوانید با روی هم قرار دادن ماشین لباسشویی و کم آب‌شویی فضای کمتری از خزینه را به لاندری روم تخصیص دهید.

بازدید : 0
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 12:37

بعضی از اشخاص فرق بین دو پرسش کلوزت و لاندری خرید لاندری چیست را نمی دانند ولی بایستی خاطرنشان کرد که جواب این دو پرسش به طور کامل مختلف میباشد. واکینگ کلوزت در واقع اتاقی دارنده گنجه و قفسه، آینه و یک مبل میباشد که به خواسته قرار دادن شل جامه ها در منزل های مجلل و والا تعبیه میگردد.نورپردازی مطلوب، بعد ها کلوزت و … بایستی در هنگام پیاده سازی گزینه اعتنا قرار بگیرد و از المان های اساسی دکورا سیون این اتاق تلقی می‌شود.

مدیا روم یا این که مید روم چیست ؟
برخی از یوزرها به غلط مید روم چیست در وب کاوش کرده اند که عبارت صحیح آن مدیا روم بوده و درین نصیب ما به معرفی این کلمه های نو منش یافته به چیدمان و منزل های اهل ایران میپردازیم.

همانگونه که از اسم آن مشخص و معلوم میباشد مدیا روم فضایی در منزل میباشد که کلیه وسایل صوتی و تصویری برای مثال تلویزیون در آن قرار می‌گیرد. این اتاقی فضایی برای دورهم نشینی و لذت بردن از زمان ها فراغت میباشد که اجزای اساسی آن را می‌تواند تلویزیون، کلیپ پروژکتور، اسپیکر و .. تشکیل دهد که اما نورپردازی و به کار گیری از مبلمان شل نیز مداقه بالایی شامل است رسانه های گزینه به کار گیری در مدیا روم به دو قسمت آنلاین و آفلاین تقسیم می گردند که به‌دنبال بیسون صنعت به معرفی آنان میپردازیم.

رسانه‌های آفلاین

اشکال سی‌دی‌ها
گونه های دی‌او‌دی‌ها و کلیپ دیسک‌ها
اشکال دیسک‌های بلوری
پوشه‌های صوتی کیفیت بالا با فورمت‌های Flac و DSD
پوشه‌های MKV X264 / X265
رسانه‌های آنلاین

فیلیمو و نماوا
آپارات و تماشا
تلویبیون و آنتن
و مرجع‌های متعدد فیلم‌ و سریال‌
مستر روم چیست
مستر روم یا این که اتاق خواب مستر در مقایسه با بقیه اتاق های یک منزل تجهیزات بیشتری داراست و به همین استدلال اسم مستر (مدیر) را برای آن تعیین کرده اند. چیدمان قشنگ و مجلل و وجود توالت و گرمابه از خصوصیت های مهم این اتاق به اکانت می‌آیند. این اتاق خواب از پدیده های تازه دنیای معماری تلقی می گردد که طی سال های قبلی در منزل های اهل ایران نیز جا پیدا کرده و اکثر کسانی که دارنده منزل های حیاط دار و گران قدر می باشند قصد به پیاده سازی اینگونه اتاقی برای خانه خویش می‌باشند.

بعداز جواب به پرسش مستر روم چیست بد وجود ندارد با خصوصیت های این اتاق به‌دنبال آشنا گردید:

چیدمان باشکوه
وجود بالکن و حیاط
دارنده توالت و گرمابه یا این که وان
پنجره های گرانقدر
بعدها والا
محل تعویض لباس
ویو و چشم انداز جالب

بازدید : 6
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 12:54

به پیشنهاد کمپانی چینش داخلی سپید برای پیاده خرید لاندری سازی صفحه ارایی لاندری روم بایستی به موارد ذیل اعتنا فرمائید:

برای این که صدای کم آب‌کن سبب ساز اذیت شما نشود بایستی به دور از اتاق خواب، لاندری روم یا این که به عبارتی اتاق لباسشویی پیاده سازی و ساخته گردد.
از بالکن تحت عنوان رخت‌پر نمک منزل در‌صورتی‌که که کمبود جا داراست، می توانید، به کار گیری فرمایید. دراین مکان می بایست دقت فرمایید پیاده سازی بالکن برای اتاق رخت شویی بایستی به صورتی باشد که نمای ساختمان جلوه‌ای پلیدی پیدا نکند.
برای این که به راحتی بتوانید جامه‌های آلوده را به اتاق رخت‌شویی جابجایی دهید، خوب میباشد محلی که به خزینه مجاورت بوده را تحت عنوان اتاق لباسشویی در لحاظ بگیرید.
در شرایطی‌که که کمبود دور و اطراف وجود داراست برای پیاده سازی لاندری روم خرد می بایست روی دیوار شلف نصب فرمائید.
برای پیاده سازی و تشکیل داد لاندری روم به شیر آب و چاه فاضلاب بایستی دسترسی داشته باشید.
در لاندری روم از سینک ظرفشویی به کارگیری نمایید.
یکی‌از دیگر از نکاتی که در پیاده سازی و تشکیل داد لاندری روم می بایست به آن اعتنا نمود، سود بردن از نور و روشنایی مطلوب میباشد.
فرش یا این که موکت در کف اتاق رخت‌شویی نباید استعمال شود و بایستی به سراغ کفپوش‌های ضد آب بروید.
در اتاق لباسشویی بایستی از پرده استعمال شود تا تابش بی واسطه فروغ خورشید سبب زخم دیدن ماشین لباسشویی نشود و در مواردی که آفتاب وجود ندارد، میتوانید پرده را کنار بکشید و درب پنجره‌ها را گشوده نمائید تا اتاق رخت شویی ضدعفونی گردد.لاندری روم در هتل‌ها و درمان گاه‌ها
در لاندری روم هتل‌ها حوله‌ها، گونه های روتختی‌ها، خرقه‌های نیروی کار، جامه‌های خدمه و خرقه‌ اشخاصی که در هتل اقامت داشته‌‌اند، مراقبت میگردد. لاندری روم درمان گاه بسیار پهناور میباشد از وظایف لاندری روم مریض‌خانه به آیتم های تحت می‌اقتدار اشاره کرد:

گردآوری ملحفه‌ها و جامه‌های آلوده
در زمان شغل با ملحفه‌ها و خرقه‌های آلوده و کثیف موازین در اختیار گرفتن عفونت رعایت می شود.
تفکیک ملحفه‌ها و جامه‌ها اجرا می شود.
در دست گرفتن رعایت ملزومات و استانداردها
هواخواهی ماده های شوینده
تحویل خرقه‌های پاک
کاربرد درست مواد گندزدا و مواد شستشو
اپ در اختیار گرفتن چگونگی که مشتمل بیسون صنعت بر اندازه گیری سکو حرارت آب میگردد.
شستن جامه‌ها، کم آب کردن، دوخت و رفوی خرقه‌ها

بازدید : 9
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 14:52

در جواب به پرسش لاندری چیست ؟ یا این که لاندری یعنی خرید لاندری چی می قدرت بیان کرد لاندری به معنای خشکشویی و لاندری روم (Laundry Room) به معنای مکانی برای شست و شو یا این که به عبارتی رخت پر نمک منزلمیباشد که با تیتر اتاق لباسشویی نیز شناخته می گردد. همان گونه که گفته شد در منزل های کهن اکثرا یک فضای این چنینی داشتند و معمولا هم از ذیل زمین برای این عمل به کارگیری می کردند. در پیشین این جای ها در منزل محل شست و شوی خرقه چرک آلود ها و یا این که پارچه های گوناگون مانند پرده ها بود اگرچه اتاق لباسشویی صرفا محصور به منزل نمی‌شود و کلیه هتل ها و یا این که بیمار‌ستان دارنده این محیط می باشند و جستجوی مطالبی با تیتر های لاندری مریض خانه چیست؟ و وظایف لاندری در هتل یا این که لاندری در هتل چیست مکان تعجب ندارد.

در طی های قدیم معمولا صرفا یک ماشین جامه شویی درین اتاق ها قرار داشت و کم کم پس از سپری شد یکسری سال ماشین کم آب کن هم بدین اتاق افزوده شد و خبری از پیاده سازی و چینش های امروزی عدم وجود ولی مدرن مفاهیمی مانند گونه های سبک لاندری روم ، بعد ها استاندارد لاندری روم ، پیاده سازی لاندری روم خرد با اعتنا به توسعه معاش شهر نشینی و به کار گیری بیشتر از لاندری روم در سوئیت عنایت بالایی داراست.

یکی‌از نکات اساسی در این جا ها طراحی صفحه آن میباشد. این که با اعتنا به فضایی که در چنگ دارید چه گونه اجزای اساسی را جایگذاری نمایید. افزون بر آن، خواهان زیبایی و کاربردی بودن چیدمان می باشید. اجزای مهم که در هر اتاق لباسشویی می بایست باشد عبارتند از: ماشین های خرقه شویی و کم آب کن، میز اتو و اتو.

خوب میباشد محل نصب طوری باشد که دسترسی بیسون صنعت به پشت ماشین لباسشویی به راحتی قابلیت‌پذیر باشد تا برای اجرا تعمیرات احتمالی آن نیازی به جابه‌جا کردن نباشد.

بازدید : 3
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 12:34

بعدها استاندارد لاندری روم به کارداران مختلفی زیرا فضای خرید لاندری اتاق متبوع بستگی داراست. بعد ها لاندری روم در منزل با فضای هتل و مریض‌خانه گوناگون میباشد البته دست کم فضای موردنیاز می بایست 1.5 در 1و5 متر در حیث گرفته گردد.

بزرگتر بودن این دور و اطراف سبب ساز می‌گردد تا فضای کافی برای قرار دادن وسایلی مانند ماشین کم آب کن، لباسشویی، سبد رخت و … نیز به اندازه کافی وجود داشته باشد. در صورتیکه بعداز دکوراسیون لاندری با کمبود گوشه و کنار مواجه شدید و برای بقیه اجزا جایی نداشتید به ادامه نوشته‌علمی دقت فرمائید تا نکات کاربردی و مفیدی را با هم یادگرفتن ببینیم.

1. استعمال از کشو و گنجه تاشو:
یکی مواقعی که برای پیاده سازی لاندری روم در بعدها خرد مطلوب میباشد، اجزای انعطافی و تاشو می باشند. به صورت نمونه در صورتی برای قرار دادن میز اتو فضایی نیست می‌قدرت این اطراف را با میزهای تاشو ساخت‌و‌ساز نمود. چون این نوع از میزها فضای کمتری نیاز دارا‌هستند و ریلکس تر و تمیز میگردند. برای قار دادن ماده های بیسون صنعت شوینده و حوله‌ها نیز میتوان از سبدهای تاشو بهره برد.

2. به کار گیری از فضاهای خالی دیوار:
یکی‌از نکات اساسی در پیاده سازی لاندری روم‌ها خرد استعمال مطلوب از فضای دیوارهای خالی میباشد که می‌اقتدار با نصب آویزهای دیواری بخشی از وسایل خرد را روی آن معلق کرد تا فضای کمتری اشغال خواهد شد.

3. به کارگیری از شلف‌ها:
به کارگیری از شلف‌ها و طبقه‌ها چه در لاندری روم‌هخای خرد چه والا سفارش می شود. چون ضمن افزایش جلوه بصری دور و اطراف، بسیار کاربردی نیز میباشند و می‌اقتدار روی آن وسائل تزئینی و اجزای دکوری را قرار بخشید.

وجود سینک در بعضا از لاندری روم‌ها برای شستشوی دستی حوله‌ها و یا این که پارچه‌های حساس که در ماشین لباسشویی قابل شستن نیستند بسیار مطلوب و کاربردی میباشد.

به کارگیری از چارچوب برای ماشین‌های لباسشویی و خشکن کن خلال ساخت و ساز زیبایی، حد این وسایل را مشخص کرده و لاندری روم را منظم و تروتمیز جلوه می دهد.


امکانات موردنیاز در لاندری روم:
مقصود اساسی از پیاده سازی لاندری روم جداسازی این محیط از دیگر فضاهای منزل میباشد. امکانات و وسایلی که بایستی درین اطراف قرار گیرد به گستردن تحت میباشد:

ماده شوینده
کمددیواری و شلف
ماشین لباسشویی
اتو و میز اتو
سبد رخت و رخت آویز
کم آب کن
در شکل قابلیت و امکان می‌اقتدار یک شمارشگر نیز برای قرار دادن ماده های شوینده درین دور و بر تعبیه کرد تا پروسه شستشو، اتو و تا کردن به راحتی اعمال خواهد شد.

بازدید : 8
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 زمان : 12:30

ماشین لباسشویی مابین سیکل‌های کاری دستگاه، پاره ای خرید لاندری انرژی مصرف می‌نماید. با به کار گیری از این تکنولوژی مقدار مصرف انرژی در‌این‌حالت‌ به صفر رسیده و در مصرف برق صرفه جویی می‌گردد.

هیتر سرامیکی
در مناطقی که املاح آب زیاد میباشد و یا این که بعبارتی آب دشوار دارا‌هستند، املاح جانور در آب موجب فرسایش هیتر گردیده و نهایتا ارتفاع قدمت آن را به ۴ سال کاهش می دهند. البته در هیترهایی که پوشش سرامیکی دارا‌هستند، املاح آب نمی توانند تولید رسوب نمایند که بالطبع موجب ارتقاء ارتفاع قدمت هیتر می شود. همینطور از‌آن‌جا‌که این هیترها سریعتر گرمایش ساخت می‌نمایند، برق کمتری نیز مصرف می‌کنند.

دیگ الماسه
دیگ الماسه یا این که اصطلاحاٌ Diamond Drum یک پیاده سازی ویژه برای دیگ لباسشویی میباشد که از طرف کمپانی سامسونگ ارائه شد‌ه‌است. در‌این دیگ‌ها قطر ترک‌های دیگ کاسته شده و سطح یکنواخت تری را در بوجود آورده که‌این خصوصیت از گیر کردن لباسها در باطن دیگ دوری بعمل می آورد و همینطور بازدارنده از چروک شدن لباسها در طی چرخش میگردد.

سیستم شستشوی گردبادی (tornado power)
با استعمال از این سیستم، آب از جهات متعدد جریان یافته و وارد جامه‌ها میگردد. همینطور مالش جامه‌ها نیز به نرمی شکل می گیرد. در فیض این سیستم با بهبود فرایند شستشو و آب کشی، خیر صرفا به تمیزی هرچه بیشتر جامه‌ها امداد می‌نماید، بلکه سبب می‌گردد جامه‌ها کمتر درهم بغرنج گردیده و ظواهر مطلوب خویش را محافظت کنند.

سیستم کم آب کن air turbo
درین سیستم جریان هوای گرم برای کم آب کردن جامه‌ها به سیستم کم آب کن اضافه میگردد. با استعمال از این سیستم، خرقه‌ها به ویژه جامه‌های نازک، به محض بیرون شدن از ماشین لباسشویی فراهم اتوکشی می‌باشند. جریان هوای گرم همینطور به کم آب شدن دیگ لباسشویی نیز امداد کرده و بازدارنده ساخت کپک در آن می‌گردد.

تکنولوژی نانو nanosilver
این تکنولوژی که از طرف کمپانی سامسونگ بیسون صنعت ارائه گردیده است، با استعمال از نانوذرات نقره، باکتری‌ها را از میان میبرد. این سیستم در فریزر‌ها، ماشین لباسشویی‌ها، دستگاه‌های تهویه مطبوع، خوشبو کننده‌های هوا و جارو برقی‌ها به فعالیت می‌رود. تکنولوژی سیلور نانو، به کارگیری از خاصیت ذرات نقره در بعد ها ۰.۱ تا ۱۰۰ نانومتر میباشد. هنگامی ذره ای به‌این کوچکی تجزیه می شود خاصیت جدیدی را ساخت و ساز کرده، و قابلیت و امکان ادغام شوندگی بالای آن منجربه نفوذ بی واسطه آن به باطن باکتری‌ها گردیده منجر از دربین رفتن باکتری و در فیض ساخت و ساز پاکیزگی میگردد.این نصیب از دستگاه قادر است به برهه زمانی ۱۰ سال برای ضد عفونی نمودن و استریل نمودن پارچه‌ها آیتم به کار گیری قرار گیرد. مزایای استعمال از سیستم سیلور نانو ازبین بردن بوهای نامطبوع، صرفه جویی درهزینه برق، و ساخت و ساز حوزه‌ عاری از باکتری میباشد.

سیستم محافظتی DIM )Digital Invertor Motor)
موتورهای مجهز به اینورتر دیجیتال، نسبت به موتورهای متداول در ماشین‌ لباسشویی‌ها، با حرارت بسیار کمتری شغل می‌نمایند و به‌این استدلال، مصرف انرژی زیر‌تری دارا هستند. غیر وابسته از مشاجره مصرف کمتر انرژی، وجود قطعات متحرک کمتر به معنای قدمت بیشتر این موتورها میباشد. خلال این، موتورهای دارنده اینورتر دیجیتال با صدای کمتری به عمل می پردازند. با این اکانت، شما میتوانید حتی‌د‌ر شب هم از ماشین لباسشویی به کار گیری فرمایید، فارغ از آنکه مزاحمتی برای دیگرافراد تولید گردد.

بازدید : 10
شنبه 8 ارديبهشت 1403 زمان : 12:19

ماشین لباسشویی صنعتی به جهت پیاده سازی مخزن با وسعت بالا قابلیت خرید لاندری و امکان شستشوی پتو و پرده نیز داشته که‌این فعالیت با ماشین لباسشویی خانگی امکان پذیر وجود ندارد و یا این که بسیار سخت هست.

ماشین لباسشویی خوابیده صنعتی

ماشین لباسشویی خوابیده صنعتی

لباسشویی خوابیده صنعتی یا پتو لبریز نمک صنعتی اکثر زمان ها در مریضخانه ها جهت شستشوی و ضد عفونی ملحفه و پتو گزینه به کارگیری قرار گرفته و طرز چرخش دیگ و بارگیری در آن به صورت افقی می‌باشد.

لباسشویی صنعتی خشکشویی

ماشین لباسشویی صنعتی ارائه شده به دلیل امکان به کارگیری در خشکشویی ها به لباسشویی صنعتی خشکشویی نیز دارای شهرت می باشد. لباسشویی صنعتی خشکشویی در دو حالت اتوماتیک و نیمه اتومات ارائه میگردد که در وضعیت اتوماتیک تمامی مراحل شستشوی البسه به همدم سیستم خشک کن و آبگیری به صورت خود کار و بدون دخالت اپراتور صورت می پذیرد.

ماشین لباسشویی صنعتی نیمه اتومات

در ماشین لباسشویی صنعتی نیمه اتومات تنها ورود آب به صورت خود کار اعمال میگردد و همگی پروسه شستشوی نظیر تخلیه و به دور تند به صورت دستی ایفا میشود.

ماشین لباسشویی صنعتی کل اتوماتیک

در ماشین لباسشویی صنعتی کل اتومات کلیه فرایند بیسون صنعت شستشو نظیر ورود و تخلیه آب به همراه بدور تند کاملا خودکار انجام شده و دستگاه مجهز به کاغذ نمایشگر و هوش تصنعی و مصنوعی به نام PLC میباشد که قابلیت برنامه ریزی دارااست.

بازدید : 23
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 زمان : 12:01

در‌این نوشته‌ی علمی کارایی داریم خلال ارائه تعاریفی از لاندری روم خرید لاندری و پژوهش منزلت این دور و بر در معماری امروزه به موضوعاتی مانند بعدها استاندارد و نکات پیاده سازی آن نیز بپردازیم.

در قبل در بیشتر منزل‌ها بخشی برای شستشوی خرقه‌ها وجود داشت که عموما در انبار یا این که زیرزمین منزل بود. البته در منزل‌های امروزی و لاکچری امروزه و یا این که هتل‌ها این دور و بر به سبکی دیگر آیتم استقبال قرار گرفته میباشد.

لاندری در واقع به معنای خشکشویی و لاندری روم به معنای مکانی برای شست و شو یا این که به عبارتی رخت پر نمک منزل میباشد که با اسم اتاق لباسشویی نیز شناخته می شود. همان طور که پیش خیس به آن اشاره کردیم در منزل‌های دیرین فضایی برای شست و شوی خرقه‌ها وجود داشته که محل شستشوی خرقه‌های چرک الود و پارچه‌ها و پرده‌ها بوده میباشد. امروزه این فضاها صرفا به منزل‌ها محصور نمی شود و کاربری‌هایی زیرا مریضخانه‌ها و هتل‌ها نیز فضای مجهزی قیمت تیتر لاندری را در خویش مکان داده‌اند.


در قبلی آنچه که در‌این اتاق به چشم می خورد فقط یک ماشین لباسشویی بود که ابعاد کم کم ماشین کم آب کن نیز به آن اضافه می شد و در آن خبری از پیاده سازی و چینش امروزی خلا. ولی امروزه مفاهیم جدیدی زیرا سبک لاندری روم، بعدها استاندارد آن و نوع و مدل پیاده سازی این گوشه و کنار با اعتنا به بسط معاش شهرنشینی و به کار گیری بیشتر از لاندری روم در بیسون صنعت سوئیت‌ها آیتم دقت قرار گرفته میباشد.

طراحی صفحه این محیط بایستی به سیرتکامل‌ای باشد که با دقت به فضایی که در مشت می باشد، اجزای مهم را به خیر چینش کرد. افزون بر آن دقت به زیبایی و کاربردی بودن این گوشه و کنار می بایست در طی پیاده سازی آیتم دقت قرار گیرد. اجزای مهم ما یحتاج در‌این دور و بر به تفصیل ذیل است:

ماشین‌های لباسشویی و کم آب کن
میز اتو و اتو
سینک و کابینت و قفسه
بعدها استاندارد لاندری روم:

بعد ها استاندارد لاندری روم به دست اندرکاران مختلفی زیرا فضای اتاق متبوع بستگی دارااست. بعد ها لاندری روم در منزل با فضای هتل و درمان‌گاه گوناگون میباشد ولی دست کم فضای لازم بایستی 1.5 در 1و5 متر در حیث گرفته خواهد شد.

بازدید : 9
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 زمان : 12:08

برای نظافت کردن لکه های مشقت بار از روی خرقه خرید لاندری های سپید در ظرفی مطلوب آب گرم ریخته و نصف فنجان آب لیموی ترش را به ان اضافه فرمائید. این محلول جامه های خویش را تر کرده و بعداز نیم ساعت با یک شوینده ملایم خرقه را شستشو دهید اثری از لکه بر روی خرقه سپید باقی نخواهد ماند.

نمک عنصر اساسی نظافت
یک قاشق غذاخوری نمک و یه خرده آب هم خرقه های سپید را منزه می نماید و هم میکروب های جامه را از در بین میبرد. اما دمای آب هم در از دربین بردن لکه تاثیرگذار میباشد.


برای شستن جامه‌های سپید این شوینده های بی خطر را به همپا آب گرم به کارگیری نمایید. لکه های روغنی به آب داغ تری نیاز دارا هستند. بعد از شستشوی جامه های سپید برای درخشندگی بیشتر و از میان رفتن بقایای لکه ها، خوب میباشد خرقه ها را در آفتاب و نور و روشنایی طبیعی کم آب فرمایید. فروغ و روشنایی خورشید به معدود رنگ شدن و از در بین رفتن لکه های باقیمانده یاری خواهد کرد.

نکته : خوب میباشد خرقه های لک گردیده را با بیسون صنعت دست بشویید تا لکه ها خوب منزه شوند.

بازدید : 6
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 زمان : 12:29

سینک ظرفشویی هم یکی‌از دیگر از فرایند اصلی پاک کردن خرید لاندری آشپزخانه میباشد. این قسمت مدام می بایست پاک و تر و تمیز باقی بماند و هرروز بایستی سینک خویش را ضد عفونی نمائید. خوب میباشد یک برس اختصاصی برای پاک کردن سینک داشته باشید و هربار که پیاله شستید، به خیر و خوبی سینک را هم پاک کرده و با دستمال کم آب فرمایید.

خالی کردن سطل آشغال
در‌این مرحله شما مجموع آشغال‌ها را درون سطل زباله ریخته‌اید و در حال حاضر می بایست آن را خالی نمایید. آغاز خارج و درون سطل را پاک کرده و بعد از آن یک کیسه تازه باطن آن بیندازید.

کف آشپزخانه را پاک نمایید
پس از پاک کردن اسباب خانگی و وسایل برقی، وهله به نظافت کردن کف آشپزخانه می رسد. در مرحله پایان بایستی به خیر کف آشپزخانه را هم تی کشیده و برق بیندازید. در غایت هم مجموع دستمال‌ها، برس‌ها، اسفنج‌ها و سطل‌هایی که استعمال کرده‌اید را پاک کرده و رمز مکان خویش قرار دهید.

بیشتر بخوانید: اثاثیه برقی ضروری آشپزخانه کدام ها می باشند ؟
بررسی لیست نظافت روزمره آشپزخانه
با اعتنا به اینکه آشپزخانه در هر لحظه در معرض به هم ریختگی میباشد، شما می بایست یک ارزیابی لیست و نرم‌افزار منظم برای پاک کردن آن داشته باشید. در اینجا ما محاسبه لیست روزمره، هفتگی و ماهیانه برای پاک کردن آشپزخانه را به شما ارائه میدهیم تا از آن ایده بگیرید.

آنالیز لیست پاک کردن روزمره آشپزخانه:
مجموع پیاله‌های آلوده و کثیف را بشویید و اذن ندهید پیاله‌ها روی سینک تلنبار شوند.
پس از هربار پیاله شستن، سینک را به نیکی منزه کرده و کم آب نمایید.
ماشین ظرفشویی را بعداز اتمام فعالیت خالی کرده و در شکل بایستگی، آن را منزه فرمایید.
پس از پخت هر وعده، اجاق را منزه فرمائید تا لکه‌ بیسون صنعت های چربی روی آن باقی نمانند.
در نقطه پايان هرروز، آشپزخانه را گردگیری کرده و روی پیشخوان و کابینت‌ها را تروتمیز فرمائید. همینطور کف آشپزخانه را هم طی بکشید تا صبح روز آنگاه با یک آشپزخانه منزه و آراسته روز خویش را استارت نمایید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 16
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 987
  • بازدید کلی : 987
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی